Monday, 18 November 2013

Paksmscri

PAK SMS CRI KYA HAE?
pak sms cri aise website hae jisse se ap sms pe cricket gambling kar sakte hae apko cricket k updates milte rahenge aur ap asani se ghar bete paise kama sakte hae



TARIKA:
Tarika is so simple pehle ap 30 rupes apne mobile se share karenge apko deya hua number phar jo ap k account me add hoga es k bad apko confirmation sms mil jainga aur phr ap kaile ge gambling on cricket phar.jab ap jeet jainge to apko paise share us waqt ho jainge aur agr ap har gai to k acount me jitna balance hoga osse kat deya jaiga


FOR EXAMPLE:-

ABID ne 100 share kya 03********* phar aur apna account banalia abid ko confirmation msg milli ab usko paksmscri ki taraf se msg kar deya jaiga k pakistan 6 overs me 30 runs banale ya pakistan ye match jeet jaiye ab match me pakistan ne 6 overs me 31 banalie to abid ko 30 rupe share ho jainga aur agr 6 overs 29 banalia to abid har jaiga aur us k account se 30 rupay kat deye jainge